قطر نامزد میزبانی بازیهای المپیك 2020 شد
نوشته شده توسط : sadis

به گزارش ایرنا ، سایت ورزشی 'سوپر كره' مصر روز سه شنبه نوشت: پرونده نامزدی قطر برای میزبانی بازیهای المپیك و پارالمپیك 2020 روز دوشنبه در سوئیس به رییس كمیته بین اللملی المپیك ارائه شد.

در آیین تقدیم پرونده درخواست نامزدی قطر برای میزبانی بازیهای یاد شده، سعود بن عبد الرحمن آل ثانی دبیركل كمیته المپیك قطر و نایب رییس شورای برنامه ریزی میزبانی بازیهای المپیك 2020 قطر و برخی از قهرمانان این كشور كه در بازیهای المپیك مدال كسب كرده اند از جمله ناصر العطیه قهرمان تیراندازی ، ندی اركجی قهرمان شنا ، علی الماسی قهرمان معلولین ، طارق فلامرزی مدیر كمیته حقوقی بازیهای المپیك 2020 قطر و محمد عثمان مدیر روابط عمومی این بازیها حضور داشتند.

سعود بن عبد الرحمن آل ثانی دبیركل المپیك قطر در این باره اظهارداشت: بی شك این لحظه تاریخی برای قطر است زیرا در صورت كسب میزبانی این بازیها ، المپیك برای اولین بار در سرزمین عربی و در منطقه خاورمیانه برگزار می شود.

وی افزود: ما برای پیروزی در كسب میزبانی بازیهای المپیك 2020 از ابتداء تا انتها تلاش خود را بكار گرفته ایم و تا زمانیكه بصورت رسمی از سوی كمیته بین المللی المپیك میزبانی قطر اعلام شود نهایت تلاش خود را بكار خواهیم گرفت.

7132**1440





:: برچسب‌ها: روش , حیوانات ,
:: بازدید از این مطلب : 476
|
امتیاز مطلب : 29
|
تعداد امتیازدهندگان : 7
|
مجموع امتیاز : 7
تاریخ انتشار : چهار شنبه 26 بهمن 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: